2 mars 2013

Lásko má (Hana Hegerová)

už deset let nám láska slouží
anebo my sloužíme jí
kdo žízeň má, ten pije z louží
a kdo má hlad i kůru jí
my rozešli se tisíckrát
v tom pokoji, kde páchne plyn
a kde dnes i kolébka schází
ty ztratil jsi chuť dobývat
a já zas chuť tvých sladkých slin
náš zvadlý květ už vypad z vázy
ó lásko má
má sladká, něžná lásko přísahám
že ať se stěstí točí zády k nám
já stále mám tě ráda
kde trámy vzít, když strop se hroutí
les vyhořel a je z něj troud
ze srdce zbyl košíček z proutí
čím zastavíme dravý proud
já nebyla tvá jediná
ty znal jsi tolik jiných úst
kdo bez hříchu je, ten ať soudí
i tajnosnubná květina, když
rozkoší chce kvést a růst
tak roste tam, kde vítr proudí
ó lásko má
má sladká, něžná lásko přísahám
že ať se štěstí točí zády k nám
já stále mám tě ráda
už deset let nám láska slouží
a teď nám výpověď chce dát
snad znavena po klidu touží
já bojím se jí na to ptát
tak pojď, snad dá si ještě říct
my můžem před ní pokleknout
jen podívej, jak na nás kývá
vždyť sami nezmůžeme nic
s ní můžeme tím proudem plout
jen pojď, co jiného nám zbývá
ó lásko má
já stále mám tě ráda

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire